HTML

Síbarmok 2008

Egy buszravaló, felsőoktatást züllesztő őrült síturája a festői Orciéres-be 2008 jan. 25 -től feb. 3-ig. Képekkel,és szöveggel ha marad rá erőnk...

Friss topikok

  • ééén: én is ott voltam idén síelni...szombaton mentem haza és sztem naon jó volt...elötte Valfréjus -ban... (2008.01.29. 14:25) Na, itt vagyunk....
  • Debreczeni Márta: Már csak másfél nap (2008.01.24. 06:44) Egy kis előzetes...

Képek lesznek

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from Monó. Make your own badge here.

Időjárás

2008.01.28. 00:38 Frunkp

Na, itt vagyunk....

Nagy nehezen de 22 óra alatt ide értünk Orciéres merlette-be, ami rendkvűl érdekesnek igérkezett... első este a buszról maradt italok elfogyastásában igyekeztünk (a kóla nem jó melegen... :) ), és gondoltuk felfedezzük a várost is ,ami mintkésőbb kideült falunak is kicsi... Szóval Merlette Gap-tól ( a megyeszékhely) -től 47 km-re volt , onnan még másfél óra buszozás várt ránk, de ez még nem volt gond, de amikor megérkeztünk lassan rá kellett döbennünk, hogy a pályaszállás 2 erc gyaloglásra van a mozgólépcsőtő (!), ami a pálya aljára vitt minket, a pálák jó nyomvonallal bírnak, de összességében iszonaos kuszaság uralkodik amink köszönhetően a 2 pihenő helyet is nehéz volt negtalálni, nemhogy a mefelelő irányt... A pályákon a jégdara, és a grízes tészta állag váltja egymást,de a lelkesedésünk töretlen, a szevezés a helyi barmokat is beszámítva hibátlan, de nincs jager és a páinkánk is már csak 2 napra elég.Szóval kis csapatunk révbe ért, és a lelkesedés megvan, úgyhogy azért jó bulinak nézünk elébe, fotók gyűjtése folyamatbn, amint vannak itt elérhetőek lesznek.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sibarmok.blog.hu/api/trackback/id/tr2314279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bandi 2008.01.28. 09:14:09

Navégrevalami életjel! :D
Ennyire szarok a pályák?

Piát még szerezzetek! Anélkül tré :D

Johnny336 2008.01.28. 16:59:57

Most ertetek ki, es maris bevedeltetek mindent? Tudtok am elni... Egyebkent meg mindenki egybe van? Senkinek nem tort el semmije?

Jack!

Atvettem az otlet, es en is irok blogot az utrol (legalabb asszony is tudja olvasgatni). sverige.blog.hu

ééén 2008.01.29. 14:25:30

én is ott voltam idén síelni...szombaton mentem haza és sztem naon jó volt...elötte Valfréjus -ban voltam és higgyétek el az trééb hely...ja és nem panaszkodhatok hogy 1 jó pasit sem láttam mert akkor az nem lenne igez...:P:P
süti beállítások módosítása